dimarts, 18 d’agost del 2015

IMPOSTOS.

A mi ja m'ha arribat el rebut de l'Impost de Bens Inmobles corresponent a l'any 2015. Millor dit, m'ha arribat la comunicació que vam a cobrar-me uns centenars d'euros el proper 10 de setembre, tan prompte passen Festes. 

Dic açò perquè he llegit els comentaris referents al tema al blog de Junts per Beneixama i al feisbuc del Populars de Beneixama. (No sabia jo l'existència d'aquets feisbuc i pensava que estaven relaxats a l'oposició. Ja veig que no. Comença la mateixa dinàmica de la legislatura esquerrosa anterior. Els peperos no perdonen, no donen treva. No va durar massa el blog de L'OPOSICON, però, va fer aportacions memorables. Per si de cas algú vol recordar-les:  http://oposicionbeneixama.blogspot.com.es/).

I vull fer un parell de comentaris sobre el tema:

- A mi no em cobren 5 anys, diuen que em cobraran, de moment, només el 2015, i em cobraran la mateixa quantitat que el 2014, el 2013 i el 2012. A mi l'última pujada me la va aplicar l'Ajuntament de Beneixama, augmentant el percentatge que aplica, sent Alcalde un tal Antonio Teodoro Valdés Vidal, com els agrada escriure a les plaques que pengen a les inauguracions, segurament, com diuen alguns, "por imperativo legal".

- Estic molt tranquil sabent que José Manuel Pérez Puig i el seu sèquit estan sobre l'assumpte. Sé que he d'anar estalviant una bona quantitat de diners per pagar el nou impost i tots els endarreriments, encara que no perd l'esperança que es posen en contacte amb els seus amics, Mariano i Cristobal, i ens lleven tot l'impost de colp als pobres i el paguen només els rics, els que més tenen, com és el seu costum. Al cap i a la fi, els responsables d'aquesta regularització són ells, Mariano Rajoy, President del Govern; Cristobal Montoro, Ministre d'Hisenda i responsable de la Direcció General del Cadastre; i el Partit Popular, partit que governa, o ens ho fa creure, a Espanya.

Arxiu del blog